A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Lakás

2010.03.02. 17:23 | juc | 4 komment

Ez a ház egy vidéki városban van, a H.O.M.E. számára fotóztuk. Pazar. A belsőépítészet a kedvencem, Dékány Annamari műve (a frufrus hölgy a képeken, az arculata, így a weboldal is amúgy a Dávid műve). Annamariról órákig tudnék áradozni, a munkájáról is, legyen elég inkább néhány kép a designbútorokkal és Baráth Áron-festményekkel telezsúfolt, tényleg eredeti, conemporary lakásról. Maximum respect. Csak néhány márka a berendezésből: Ligne Roset, Vitra, Tom Dixon, Antonio Lupi, Gessi, Dedon.

Címkék: design art fény lakás lámpa home bútor baráth áron

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr841803323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2010.03.03. 16:19:33

ez nagyon steril, lakik is itt valaki? bár a vasaló árulkodó lenne, de az én használatban lévő vasalómnak nem ilyen a talpa : ))

juc 2010.03.03. 16:21:23

@nouvelle: laknak, négyen is, használják, és imádják! tényleg. nagyon boldognak tűnnek benne, amúgy nekem is nagyon tetszik a lakás. persze nálunk több tárgy lenne.... sokkal:-DDD de az alapok nagyon jók szerintem. a vasaló talpa azért tiszta, mert új.... meg azért, mert valójában egy vasalógép:)))

nouvelle 2010.03.05. 23:50:37

van gyerekszoba is akkor? megmutatod?
(én inkább csak irigykedek, hogy ilyen rendet bírnak tartani...)

juc 2010.03.06. 12:15:05

@nouvelle: van gyerekszoba, de inkább tini, mint gyerek... majd megmutatom:)
süti beállítások módosítása