A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Szürreális majális

2010.02.04. 15:18 | juc | Szólj hozzá!

Tudjuk, hogy már évek óta dúl a szürreális őrület (már három éve csináltunk is egy anyagot róla az Elle Dekorban ugye), de most fog csak kulminálni igazán, amikor kijön a moziban a Tim Burton-féle Alíz Csodaországban (nálunk március 4-én). ennek örömére álljon itt egy kis mix, amit a lapzártás gigafájlok nyitása-csukása közben készítettem. a részletek (sorban): Tim Burton és Helena Bonham-Carter: Vogue UK, fotó: Jean-Baptiste Mondino, 2008 december. óriás ezüstnemű: Studio Job. filmjelenet: Alíz Csodaországban (trailer itt). vödörfejűek: Marge: My Way (jelmez by Zsuzsika). fura figurák: Johnny Depp, Helena Bonham Carter és Anne Hathaway a filmben. ruha: Viktor & Rolf SS 2010 (teljes kollekció itt). cipő: Nicholas Kirkwood (weboldal itt) a Printemps áruház ideiglenes kirakati installációjához

 

 

Címkék: divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr221729402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása