A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

The bright side of life: oxigén.

2010.02.03. 21:20 | juc | 6 komment

A munkám jó része jön: meghívtak egy ún. showroom sales-re a Metropolitan-be, ahol óriásmárkák cuccaiból válogathatnak a törzsvásárlók és a mindenható média tagjai, óriáskedvezménnyel. Ez a Pollini megaplatform úgy kellett, mint az oxigén (szerencsére az ötödére volt leértékelve, úgyhogy TÉNYLEG nem volt drága). A sarka miatt vettem meg - nem tudom, mennyire látszik, de átlátszó műanyagból készült. ÓriásJuci, 14 cm sarokkal.

 

 

Címkék: divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr821727858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2010.02.04. 09:09:31

ez ilyen magas sarok duplán jó: egyszer amikor felveszem és más perspektívából látok mindent és nyilván nagyon csinosnak is érzem magam. másodszor pedig amikor utána végre belebújhatok egy flipflopba : )
babakocsizáshoz jól jönne nekem is : )))

juc 2010.02.04. 10:21:59

@nouvelle: igen, először jó zsiráfnak lenni, és aztán belebújni az otthoni birkenstock-ba.... na az az igazán pazar:)))

Mme du Tancin 2010.02.04. 14:41:26

192 centi lennék benne.. magasabb, mint a pasim, sőt, mindenkinél magasabb :)

Nemdundi 2010.02.04. 16:35:19

Juszi, ez gyönyörű!!!

juc 2010.02.04. 16:37:16

@Nemdundi: hát igen. nem lehetett otthagyni... (te sokkot kaptál volna ott:-)))

nouvelle 2010.02.08. 12:11:04

ajaj. kénytelen voltam megnézni a leértékelést. találtam babakocsi kompatibilis szépségeket. hurrá :)
süti beállítások módosítása