A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

divatcsarnok 4. Lotz-terem

2009.11.19. 15:08 | juc | 4 komment

alig nyílt meg, máris igazi pesti kávéház, márványasztalokkal, halk zongorazenével és egy presszókávé fölött egész nap melegedő vénkisasszonyokkal. csodálatos. tényleg. nem lehet vele betelni.

csak az óriás zöld csészét nem értem.

korábbi Divatcsarnok-posztok itt, itt és itt.

Címkék: budapest fény építészet divatcsarnok

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr811536960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nouvelle 2009.11.20. 13:28:55

tényleg csodálatos, menjen mindenki kávézni!
tegnap pedig a divatcsarnok kapta a média építészeti díj közönségdíját, hurrá!

juc 2009.11.20. 13:30:21

@nouvelle: ó megkapta??? el akartam menni, de nem jött össze. szuper:-))) megérdemli:-)

nouvelle 2009.11.20. 22:36:06

igen! : ) a közönségdíjat, az újságírókét más kapta (black box).

BOL 2009.12.20. 13:01:44

Végre-végre valaki a helyén kezeli a témát!!! Köszönjük Juc! Tessék igenis értékelni, hogy újranyílt, fantasztikus hely, elég a fanyalgásból!
süti beállítások módosítása