A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

háborús övezet

2009.09.11. 11:29 | juc | Szólj hozzá!

tizenkét lakásos társasházunkban egyszerre ÖT lakásban folyik felújítás (asszem ebből négyben egyetlen cső a ludas, az ötödik pedig a húgomé, úgyhogy szavam sem lehet). ha már lúd (még egy lúd!), legyen kövér alapon a közös képviselő kizavarta az alvállalkozóját, hogy kezdje el végre a két éve húzódó erkély-renoválási munkálatokat. mindez azzal jár, hogy reggel hét és nyolc között négy-öt melósbrigád üdvözli egymást dübörögve és ordibálva a lépcsőházban, majd amikor a munkaidejük elkezdődik, pontban nyolckor, kollektíve leülnek a lépcsőkre és röhögve reggelizni kezdenek.

tegnap este ez a látvány fogadott, amikor hazaértem, az erkélyen. mert ugyan én nem engedtem be őket a lakásomba, ők bemásztak az alpinistafelszerelésükkel (és itt a "ha kirúgják az ajtón, bemászik az ablakon" közhely is új értelmet nyer).

Címkék: itthon

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr891374848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása