A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Tálcák

2017.07.04. 15:31 | juc | Szólj hozzá!

Amikor egyik munkáról át kell állni agyban egy másikra, és ez valamiért nehezen megy, akkor jó, ha az embernek vannak instant kikapcsolódási trükkjei. Nekem az egyik ilyen, hogy rákattintok a Vaterára vagy a Galeria Savaria-ra, találomra beírok egy szót, rákeresek, és aztán csodálkozom a találatokon. Teljesen kikapcsol, elviszi az agyamat máshová. Engem főleg az antik és a retró érdekel, szóval szűkíteni is szoktam a találatokat (pontosabban eleve csak azokban a menüpontokban keresek), és higgyétek el, például a "pingvin" szóra rákeresve a Galeria Savaria-n (ami, ha valaki nem tudná, egy online antiküzlet, profiktól komoly vevőknek) csodákat lehet találni. Ma azt ütöttem be itt, hogy "tálca", mert valamiért imádom a tálcákat, például ezek jöttek fel. (Ha valakinek tetszik valamelyik, 4-én kedden délben még mind eladó volt!) Mind kell!...

(A következő áldozatom a "padlóváza" szó lesz... vagy a "flamingó", esetleg a "néger", vagy a "morzsakefe". A "bauhaus" és a "fajansz" is mindig lenyűgöző eredményeket hoz. Csodák vannak!)

talca1.jpg

talca10.jpg

talca11.jpg

talca13.jpg

talca15.jpg

talca14.jpg

talca2.jpg

talca3.jpg

talca16.jpg

talca5.jpg

talca6.jpg

talca4.jpg

talca7.jpg

talca8.jpg

talca9.jpg

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr2212640819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása