A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Random dolgok a netről

2015.02.16. 16:58 | juc | Szólj hozzá!

1. Bár magát a művet még nem láttam, a cikk alapján azt gondolom, hogy minden szülőnek el kellene olvasnia ezt a könyvet. Nem azért, hogy tudja, hogyan kell művészt nevelni, hanem hogy tudja, hogyan bátorítsa és segítse a gyerekét, bármi is az, amit a gyerek csinálni akar. 

2. A trendek halottak. Olvasnivaló erről itt és itt

3. Where I See Fashion - tudjátok, hogy szeretem a dolgokat, amelyek hasonlítanak egymásra (örök kedvenc ugye Fabio Novembre blogja, friss felfedezés ez a David Lynch frizurára vs. képzőművészet sorozat), akár véletlen a hasonlóság, akár szándékolt... előbbi kategóriában fantasztikus ez a blog, amelyben szemmel láthatólag rengeteg munka rejlik.

4. That's Me In The Picture - a Guardian zseniális blogján híres fotók szereplői mesélnek a kép elkészültének körülményeiről.

5. Franco Fontana fotói. Főleg a bolognai úttest.

6. Pénteken újra Creative Mornings, ezúttal a csúnyaság a téma és Szombat Éva ad elő, aki anno az Ív & Candie egyik tagjaként vált ismertté. Nekem az ő munkái kicsit túl erősek, túl provokatívak, de a csúnyaság esztétikuma nagyon érdekel, meghatározó könyvélményem például Eco műve a témáról, szóval még az is lehet, hogy én is elmegyek.

7. Jövő héten pedig újra Caracalla Design Days - érdekesnek és színvonalasnak ígérkezik, és ezt nemcsak azért mondom, mert a Hansgrohe formatervezési pályázat zsűrijében részt vettem. Teljes program itt, főleg fürdőszoba-rajongóknak!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr207173275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása