A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Barcelona, Beriestain Concept Store

2014.05.16. 18:06 | juc | Szólj hozzá!

Jaime Beriestainról  utazásunk előtt azt olvastam, hogy ő "Barcelona válasza Martha Stewartra" - well, bizonyos értelemben mindenképpen. A belsőépítész, stylist úriember nemrég nyitott egy nagyobb egységet az elegáns Eixample negyedben, annak is a szívében (konkrétan a Vincon mögött). Virágbolt, étterem, concept store (értsd: bútorok, könyvek, lakberendezési kiegészítők, némi divatkellék) és saját márkás termékek (pl. konyhai kötény) tartoznak az egységhez, amely szép, ízléses, többnyire country-s, vintage hangulatú, nekem kicsit unalmas volt. A belsőépítészeti munkáit viszont mindenképp nézzétek meg a weboldalán!

jaime4.jpgjaime2.jpgjaime1.jpgjaime3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr166127655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása