A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Pécs, Zsolnay Kulturális Negyed

2014.03.31. 17:50 | juc | Szólj hozzá!

Szeretem Pécset, de már rég nem jártam ott és így a Zsolnay Negyedben sem voltam még. Pedig! Hatalmas terület, sok épülettel, programokkal, szép parkkal, különböző kiállításokkal, amiket egyszerre nem is lehet mind befogadni. A Zsolnay világa egyébként is nagyon tetszik (igen, az eozin is), tehát egészen biztos, hogy visszamegyek még, hogy pl. a Rózsaszín kiállítást és a Gyugyi-gyűjteményt is megnézhessem (utóbbi névadója egyébként tamási születésű, csak úgy mondom), mert ezek most kimaradtak. A park egyébként is szép és hangulatos, és - legutóbbi ottjártammal ellentétben - Pécs is élni látszik, szóval menjetek Pécsre, és nézzétek meg a Zsolnay-negyedet!

Személyes kedvencem egyébként a kandalló - mennyire gyönyörű, nem?

zsolnay0.jpgzsolnay5.jpgzsolnay00.jpgzsolnay1.jpgzsolnay7.jpgzsolnay3.jpgzsolnay9.jpgzsolnay12.jpgzsolnay15.jpgzsolnay4.jpgzsolnay_mennyezet.jpgzsolnay10.jpgzs_bagoly.jpgzsolnay13.jpgzsolnay8.jpgzsolnay2.jpgzsolnay11.jpgzsolnay6.jpgzsolnay14.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr535883001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása