A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Eindhoven, Pien Hein Eek

2014.02.12. 19:44 | juc | Szólj hozzá!

Piet Hein Eek munkáit először Rossana Orlandinál láttam Milánóban (ha csak egy helyre mentek el Milánóban, ez legyen az!), legalább öt éve. Akkor még ismeretlen, fiatal tervező volt, aki hulladékfából készített néhány bútort – most pedig – Rossanának köszönhetően, aki felfedezte – egy 95 alkalmazottat foglalkoztató, tízezer négyzetméteres komplexum irányítója, fa- és fémműhellyel, kiállítóterekkel, étteremmel, concept store-ral (ahol a saját tárgyain kívül az óriás kedvenceim: Hay és Tom Dixon kiegészítők is kaphatók). Piet munkásságát emellett a tudatos brandépítés szempontjából is érdemes tanulmányozni: a kommunikáció vérprofi, a robotos embléma mindenhol felbukkan, emellett Piet is követi azt a modellt, amit Michael Anastassiades-nél említettem: tervez ÉS gyárt, ezáltal piacot és munkahelyet is teremt. A Pinterest-oldalán rengeteg sokkal jobb kép van a Piet-birodalomról, azt is nézzétek meg. Nekem persze a porcelánok tetszettek legjobban, odavagyok a hagyományos kék / delfti stílusért, és bejön, ha modernizálva vannak - mint Piet-nél is. Sajnos viszont a porcelán nem bőröndbarát, hiába kellett volna a teáskanna úgy, mint az oxigén... (pláne, hogy nem is iszom teát...).

p0.jpgp8.jpgp10.jpgp6.jpgp4.jpgp12.jpgp1.jpgp11.jpgp13.jpgp9.jpgp3.jpgp14.jpgp5.jpgp7.jpgp2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr605803840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása