A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Budapest Design Map

2013.06.27. 18:22 | juc | Szólj hozzá!

Minden túlzás nélkül, és bevallom, kicsit elfogultan állítom, hogy a Budapest Design Map egy hiánypótló darab. Én minden egyes utazásunk előtt hosszú estéket töltök azzal, hogy felkutatom a célállomás legjobb üzleteit, éttermeit, múzeumait, kávézóit - mit nem adnék, ha minden európai városhoz lenne egy ilyen Design Map-em, pláne, ha járna hozzá mobilapplikáció is! A nyomtatott változatot is szeretem, mert ugye régimódi vagyok és szeretem a papír illatát, de a Budapest Design Map app, az egyenesen szuper (egyébként mindkettő a Magyar Formatervezési Tanács megbízásából, a Design Hét Budapest projekt keretén belül valósult meg, a grafika José Simont, az app a Locato-t dícséri). Ingyen lehet letölteni iOS és Google Play alapon is, és ugyan viszonylag nagy (kb. 70 mega), ez azzal az óriási előnnyel jár, hogy offline is használható, ami ugyebár felbecsülhetetlen érték a turistáknak (is). Töltsétek le, próbáljátok ki, használjátok, szeressétek - a szintén ingyenes, analóg print változat beszerzési helyeit pedig a Design Hét Budapest Facebook-oldalán találhatjátok meg!

2013-06-25 16.57.47.jpg2013-06-25 16.58.20.jpg2013-06-25 16.58.04.jpg2013-06-25 16.58.53.jpg

Címkék: design designhét

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr215377681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása