A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Secessio Café

2013.06.07. 14:47 | juc | Szólj hozzá!

Engem mindig megdöbbent, hogy még mindig mennyi olyan hely van Pesten, amit még nem láttam. Tudtam persze, hogy létezik egy Magyar Szecesszió Háza, és mindig csodálattal adózom a homlokzatának, ha elmegyek előtte, de fel sem tűnt, hogy kávézója is van. Pedig!... Nagy élmény, mert egy eredeti szecessziós darabokkal telezsúfolt tér, ahol százéves székeken ülhetünk, százéves plakátokat nézegethetünk, és persze az egész egy picikét szocc, de nagyon jó hangulata van. Nézzetek be egyszer, a kovácsoltvas kapun keresztül a Múzeumba is be lehet lesni!

szec1.jpgszec2.jpgszec3.jpgszec7.jpgszec5.jpgszec4.jpgszec_ut.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr175337644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása