A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Üllői út 14.

2013.02.23. 17:44 | juc | Szólj hozzá!

Azt tudjuk, hogy hajlamos vagyok átesni a ló túlsó oldalára, de nem gondoltam, hogy ez a városnézésre is vonatkozik. Pedig dehogynem: az történik, hogy annyira tekergetem felfelé a fejem, hogy a szemmagasságbeli szépségeket nem is veszem észre:))) ennél a háznál például mindig megnézem a szép Aranysas-udvar feliratot a homlokzat legtetején, és annyira el tudok merülni benne, hogy a kapu eddig fel sem tűnt. Pedig micsoda műremek!... Aztán még egy meglepetés ért: azt hittem, nehéz lesz anyagot találni erről a monumentális házról, de mégsem: valaki már mindent összegyűjtött helyettem, nézzétek meg itt - a csodálatos fotókhoz és a részletes leíráshoz nincs mit hozzáfűzni, talán annyit, hogy nekem valamiért mindig a Szellemirtók zárójelenetének épülete jut eszembe róla, pedig az jóval később épült (a pesti 1907-ben, a new yorki 1930-ban), és luxuslakás van a tetején, nem padlásablakok.

ulloi1.jpgulloi4.jpgulloi2.jpgulloi3.jpgulloi5.jpg

Címkék: art építészet szecesszió

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr205087302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása