A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ajándék: Reisenthel

2012.12.14. 15:21 | juc | Szólj hozzá!

Már korábban is ajánlgattam nektek a Reisenthelt, mint olyan márkát (pl. itt és itt), ami folyamatosan árasztja el újdonságaival a piacot. Karácsony előtti, szokásos pánikolós üzemmódomban megint bekukkantottam a webshopjukra, és annyi újdonságot találtam már megint, hogy muszáj veletek megosztanom.

Először is, végre árulnak tablet-tokot - ami azért jó, mert a tablettokok többsége tapasztalataim szerint merev és nehéz (gyakran nehezebb, mint maga a tablet). Aztán végre van rendes táska férfiaknak: ez a Courierbag. Nagyon bejön az új, Fifties Black tyúklábmintás kollekció is, főleg az esernyő és a Mini Maxi Shopper bevásárlótáska.

De maradjunk az ajándékötleteknél: pöttyös esőkabát? pénztárca? borospalack-hazacipelő táska? Swarovski kristályos alvómaszk? sportszatyor? Minden van - az előzőekből pl kompletten összerakhatjátok az egész család ajándékát. A cuccok a webshopban is megrendelhetők, de van már üzlet az Aréna Plazaban is. Éljen!

-3.jpg

Címkék: design divat

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr94961796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása