A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Programajánló: Százéves házak

2012.04.06. 12:55 | juc | 4 komment

Szép dolog, ha valami alulról szerveződik, lelkes önkéntesek által, akiknek van erre ideje és energiája (lsd. garázsvásár). Mint például a Százéves házak rendezvénysorozat, melynek keretében jövő hétvégén egy csomó olyan pesti épületbe lehet bejutni, amelyekbe egyébként nem - mint például a Vas utcai iskola vagy a Párisi udvar legendás tetőterasza. Itt a részletes program!

Címkék: budapest építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr124367675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ieszti 2012.04.11. 21:52:47

Nagyon köszi Juc! Olyan jó, hogy írtad, sikerült is bejelntkezni! Alig várom a szombatot!

juc 2012.04.12. 10:46:02

@ieszti: szívesen! én a Vas utcai iskolát tervezem:)

ieszti 2012.04.12. 22:14:40

Várjuk a képeket! Én most kaptam mailt, hogy sajnos a Párisi udvar nem jön össze, mert nem kapták meg az engedélyt...Nagyon sajnálom,már rég' vágytam megnézni belülről...Jó hétvégét és jó sétát Nektek!

juc 2012.04.13. 10:46:49

@ieszti: tényleg? pedig az az egyik húzó programjuk. remélem, holnap fel bírok kelni.... :)))
süti beállítások módosítása