A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Jövőre

2011.12.16. 14:13 | juc | Szólj hozzá!

Esküszöm, nem fizet nekem a Pantone a promóért:)) de azt nektek is tudnotok kell, hogy jövőre a narancssárgát (egészen pontosan a Tangerine Tango nevű árnyalatot) választották az Év Színének. Nos, én nem hordok túl sok színt, 95%-ban feketét, illetve néha szürkét, fehéret, acélkéket, vagy nagyon ritkán Yves Klein-kéket. De a pirosat és a narancssárgát nagyon bírom, talán mert Oroszlán vagyok. A lakásunkban feltűnően sok a piros, a narancssárgáról pedig már tavaly nyáron látszott, hogy óriási divat lesz, szóval még az is előfordulhat, hogy jövőre az alábbi szettben láttok – a trófea nélkül persze (amiről már szintén tavaly érezni lehetett, hogy nemsokára óriás divat lesz, csak figyeljetek jövőre).

Csináljatok ti is szettet a Polyvore-on, majdnem olyan jó, mint a magazin-, könyv- vagy blogszerkesztés:). Valójában egy digitális scrapbook ez, fashionistáknak, ahol aztán semmi sem gátolja az önkifejezést. Hajrá!

Címkék: design divat ékszer szín juci

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr653465982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása