A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Jucimikulás: csocsó

2010.12.12. 17:26 | juc | 5 komment

Volt idő, amikor mindent megadtam volna egy rendes, nagy csocsóasztalért (ami azt illeti, még most sem tettem le arról, hogy egyszer legyen). Egy igazi, profi asztal ára elég borsos (100 000 körül van), de lehet kapni a Karéban (1. kép, már el volt adva, de talán érdemes telefonon érdeklődni, hátha máshol van, amúgy 439 euró). Mini változatát a Butlersben lőttem, fiúknak szerintem nem rossz ajándék (2. kép, 7990 Ft).

Címkék: karácsony ajándék jucimikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr542509296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juc 2010.12.12. 21:39:04

@attila.gyore: :) örülök, hogy segítettem! szerintem tényleg jó ajándék! a jókívánságot köszönöm, nem tartom, csak fogadom a gratulációkat! j.

juc 2010.12.12. 21:45:26

@attila.gyore: dee, én minden alkalmat megragadok az ünneplésre:) főleg a magaméra:D
süti beállítások módosítása