A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Programajánló: Meadowlands

2010.11.29. 15:55 | juc | Szólj hozzá!

Szatmári Gergely (a jóképű fiatalember a képen) jó barátunk, de nemcsak ezért ajánlom a kArton Galériában január 28-ig látható Meadowlands c. kiállítását. Gergő fotós (ami azt illeti, a MOME fotótanszékén az MA képzés vezetője), és nemrégiben családostul eltöltött egy évet ösztöndíjjal az USA-ban. Az ott készült több ezer képe közül a személyes kedvencei azok, amelyeket Newarkban készített. Ez a város sokáig fej fej mellett haladt New Yorkkal az építkezésben, aztán szép lassan lemaradt – ezt a dicső múltat, és a jelenlegi lepusztulást jeleníti meg Gergő a fotóin, melyekből ez a kiállítás összeállt. A téma hasonlít tehát a Vanishing America c. könyvéhez, amiről már írtam, a különbség annyi, hogy Gergő képei sokkal mélyebbek, részletgazdagabbak, többértelműek, művészibbek, mint Michael Eastman dokumentarista fotói. Nekem nagyon tetszenek, főleg ilyen gigászi méretekben.

 

Címkék: fotó barátok art kiállítás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr222481411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása