A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Speedfitness

2010.09.23. 10:39 | juc | 2 komment

Ahogy Réka mondaná: nahát ezzz!....... A Speedfitness a legújabb módszer arra, hogy sportoljunk, ráadásul szuperhatékony. Arról van szó, hogy felveszel egy mellényt, kar- és lábszalagokat, amikbe áramot vezetnek (igen!), aztán szokásos tornagyakorlatokat végzel egy edző segítségével, guggolások, kitörés, stb... mindeközben az elektródák stimulálják az izmaidat (vagy valami ilyesmi), ami egy nagyon furcsa érzés, mintha valaki összeszorítana a markában. A lényeg, hogy míg te valójában egyet guggolsz, az izmaid sokkal több guggolást végeznek el, és így a szokásos edzésidő a töredékére csökken. Konkrétan 16-20 percre! Ez azt jelenti, hogy odamész nyolcra, átöltözöl, edzel, zuhanyozol, sminkelsz, és pontosan 8:45-kor múlva már frissen és üdén rohansz tovább (bár valljuk be: remeg mindened). Ez az én sportom, gondoltam én, aki Churchill jelszavával él (no sports), és szerencsére volt alkalmam kipróbálni ezt a dolgot. Nos, már lejártam egy tíz alkalmas bérletet, és TÉNYLEG látványos az eredmény (persze biztos az lenne egy hagyományos edzőterembe járástól is, de így annyival időhatékonyabb). Szuper, hogy végig egyedül vagy, nem bámul senki, nincs tuctuc zene...  Szürreális élmény, persze, és hát nem olcsó, de végig melletted van egy edző, aki segít, és kapsz finom fehérjeturmixot a végén, szóval aki ugyanúgy állandó időhiányban szenved, mint én, az mindenképp tegyen egy próbát (vagy többet, most pl dietetikus tanácsadást is kérhet hozzá ajándékba).

A dolog fotókkal történő illusztrálásától asszem megkíméllek benneteket:) de a weboldalon meg lehet nézni, hogy mindez hogyan fest!

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr812317353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tunda 2010.10.07. 19:52:20

pont 3 vagy mar tobb eve is megfogadom h akkor most osztol sportolok - de mindig kozbejon vm. es tenyleg kozbe is jon. de most ezt megnezem...:)

juc 2010.10.07. 22:15:31

@tunda: én 13 éve fogadom meg kb minden hétfőn. és ez az egy az, amire két hónapja járok becsülettel kétszer egy héten, és imádom. és működik. tényleg.
süti beállítások módosítása