A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Program: Negatív Varieté

2012.12.12. 11:22 | juc | Szólj hozzá!

Moholy-Nagy Lászlóról kevés szó esett eddig a blogon, de azt talán magatoktól is tudjátok, hogy a 20. század egyik legsokoldalúbb művésze volt. Hatalmas életművének kevés, eddig feldolgozatlan "fehér foltja" közül az egyik A nagyváros dinamikája c. filmvázlat, melyet a fotogramokkal való kísérletezésével egyidőben írt. Néhány évvel ezelőtt egy nagyon lelkes hazai kezdeményezés életre hívta ezt a filmet Negatív Varieté címmel, és egy szűk, szerencsés közönség meg is tekinthette. Akkor nagyon bosszantott, hogy lemaradtam róla (a PR nem az erősségük), ezért most még jobban örültem, amikor egész véletlenül, az Atriumban felfedeztem, hogy pénteken újra bemutatják.

Jegyek még vannak, itt lehet rendelni, az előadásról pedig itt lehet többet megtudni. Gyertek!

negativ.jpg

 

Címkék: program art

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr594961239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása