A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Kozma-túra

2012.10.01. 17:14 | juc | Szólj hozzá!

Rögtön az elején tisztázzuk: a Design Hét egy remek kezdeményezés, a két háború közötti építészetnek óriási rajongója vagyok, Ferkai András pedig az egyik legnagyobb koponya a témában, akinek Pest építészete a két világháború között c. kötete az általam leggyakrabban forgatott könyvek egyike. Éppen ezért azt kell hogy mondjam, hogy picikét többet vártam a Design Hét Kozma Lajos-túrájától (mondjuk legalább egy épület- vagy kertbejárást), de aztán az is lehet ám, hogy a témában az átlagnál már kissé túlképzettebb vagyok.

Mindazonáltal árnyas budai utcácskákon andalogni és közben Ferkai kifejezetten szórakoztató művészettörténeti anekdotáit hallgatni valóban nem a szabadidő eltöltésének legkellemetlenebb módja. De azért jövőre asszem nem a kora reggeli időpontra megyek:), és pláne nem egy nappal korábban, ahogy most történt:D (kelhettem kétszer korán, igen...)

(A képen Kozma Lajos, Molnár Farkas és más korabeli építészek villaépületei láthatók, jórészt a II. Hermann Ottó, Hankóczi Jenő, Ruszti út és Orló utcában.)

kozma2.jpgkozma12.jpgkozma10.jpgkozma5.jpgkozma4.jpgkozma11.jpgkozma7.jpg

Címkék: budapest építészet designhét

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr574811646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása