A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Jucimikulás: FrancisFrancis!

2010.11.22. 15:44 | juc | Szólj hozzá!

Nem, nem én vagyok túl lelkes: ez a neve annak a híres kávéfőzőgépnek, melynek időről időre újabb és újabb változatával rukkol elő az Illy. Az ikonikus tárgy legújabb, X7 névre keresztelt verziója most egy hétig itt vendégeskedett az irodában. Kapszulákkal működik, és nagyon jó, igazi erős olasz eszpresszót főz. Ami a formatervezését illeti, nagyon megosztó: van, aki nagyon utálja, van, akinek nagyon tetszik. Ez az áramvonalas design, ami a régi Streamline irányzatra hajaz, a harmincas években lett nagyon népszerű, eleinte a haladást, a jövőbe vetett hitet szimbolizálta (itt lehet többet olvasni az irányzatról, és itt annak legismertebb képviselőjéről, a polihisztor Raymond Loewyről – neki köszönhetjük egyébként többek között a Lucky Strike és a Shell logóját). Ez a stílus nekem mindig is nagyon-nagyon bejött, most is – bírnám, ha lenne otthon egy ilyen kávéfőzőm, bár még mindig jobban tetszik az eredeti, darált kávéval működő FrancisFrancis, az x1. Egyáltalán nem finom utalásféleképpen, hanem inkább ajándékötletként mondom, hogy érdemes megnézni a hazai forgalmazó webshopját, mert tényleg egy csomó jó dolog van náluk! A fotókért sorry - az irodánk, bár egy jó kis loft, elég rendetlen.

Címkék: design karácsony ajándék wishlist jucimikulás

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr142465713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása