A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Corvin-kapu

2010.10.27. 18:14 | juc | 1 komment

Annyira kellemes meglepetésként ért, hogy az Üllői út - Körút kereszteződésénél zebrákat festettek fel és hogy nem kell minden alkalommal átvergődni ezentúl az egész mocskos aluljárón, hogy majdnem elkerülte a figyelmemet a Corvin sétány nagy attrakciója. Most már hivatalosan is kész az első ütem (legalábbis ma nyílt meg a bevásárlóközpont), ehhez kapcsolódik a sétány grandiózus nyitánya is, ez a – minek is nevezzem? – utcabútor. A Corvin-kapu névre keresztelt konstrukció több lábon áll, hosszú főgerendája erős fényforrást rejt, így megvilágítja a mozi előtti egész utcaszakaszt. A függőleges elemeken LED-lapok vannak, ezeken kulturális információkat és más dolgokat lehet nézegetni (később majd nyilván reklámokat). Nagyon feltűnő a dolog, és kicsit keretbe is foglalja a mozi előtti rész népszerű találkozóhely-jellegét. Markáns jel, egyszerű forma, futurisztikus technológiák - nagyon bejön! Persze a Városi Tájkép Csoport tervezői alkották (nem kevés akadállyal megküzdve közben, ahogy hallottam), akik a körtéri melegítő köveket is. Még több infó a Corvin-kapuról itt. Grat! (Na persze, a rohanás, meg az este... szóval bocs a képek minőségéért.)

Címkék: budapest design art építészet

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr462403401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

at3sz 2011.03.11. 01:55:24

Megfigyeltem párszor nappal is ezt a kaput. Először azt hittem félkész és azért ilyen "rozsdás" felületű. Azóta többször jártam arra. Maradt a "rozsda".

Furcsa, nekem ez az éji sötétben nagyon tetszik, de nappal olyan félkész hatást mutat a rozsdás külsejével.
süti beállítások módosítása