A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Villa Bagatelle

2010.09.22. 18:30 | juc | Szólj hozzá!

Ezt imádni fogjátok! Október 7-én nyílik meg a Villa Bagatelle nevű hely, amiről már tettem fel "in progress" képeket, és ami a budaiak kedvence lesz, ez már most nyilvánvaló (és amiért mi, pestiek is átzarándokolunk néha majd a Németvölgyi útra). Földszintjén egy német pékség (csak bio alapanyagok, slow baking stb.), az első szinten kávézó, cukrászda, kis bisztró (itt is minden szezonális, bio, adalékmentes stb.), a második szinten pedig lakberendezési kiegészítőket kínáló üzletecske, többek között Ralph Lauren Home termékekkel. Egy igazi oxigénlelőhely. Dávid készítette a hely arculatát (erről majd külön írok, mert érdemes, Zitike pl imádni fogja), én egy kicsit besegítek a kommunikációs dolgokba, és higgyétek el: az étterem pl nem drága, a sütemények – hát, nyálcsorgatóak, és az egész annyira szép, elegáns, és mégis nagyon emberközeli... még több kép és infó hamarosan, addig is itt ez a csoda Végel Dani kamerájából (a fotó tegnap készült a helyszínen)!

 

 

Címkék: étel villa bagatelle

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr502315880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása