A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Kingánál

2017.06.26. 12:41 | juc | Szólj hozzá!

 

Horányi Kinga, ékszertervező lakása – egy pici, hangulatos manzárd, csodálatos kilátással, sok fénnyel. Most étkező üzemmódban, de egyébként műhelyként is funkcionál. Fehér vászon, sok élénk színfolttal – valószínűleg Áron hatására:)

2017-06-16_19_55_41.jpg

kinga1.jpg

kinga10.jpg

kinga2.jpg

kinga3.jpg

kinga4.jpg

kinga11.jpg

kinga12.jpg

kinga7.jpg

kinga8.jpg

kinga9.jpg

kinga5.jpg

kinga6.jpg

Mentés

Mentés

Álom füzet

2017.06.23. 14:00 | juc | Szólj hozzá!

Nekem ez a zöld nem a világom, de az tagadhatatlan, hogy a Dot for you elképesztő precizitással műveli ezt a notesz-füzet-napló műfajt (nézzétek az aranyozást!). Legújabb termékük az Álom füzet, mely Enyedi Ildikó Testről és lélekről c. filmjéhez készült eredetileg, és most kereskedelmi forgalomba is került. A korábbi kollekciókból nagy kedvencem a Lolka, de biztos lesznek még idén is érdekességeik, érdemes figyelni az oldalukat. 

alom1.jpg

alom2.jpg

alom3.jpg

 

Mentés

Sanderson: Wisteria Falls

2017.06.20. 13:42 | juc | Szólj hozzá!

Nagyon szeretem a Sanderson tapétáit (talán emlékeztek a tulipános posztra), nemrég kijöttek megint eggyel, ami iszonyúan tetszik. Persze nem tudom, hogy milyen enteriőrben helyezném el, de gyönyörű. Wisteria Falls, a Waterperry kollekcióból, kapható a Hephaistosban.

waterperry1.jpg

wisteria1.jpg

wisteria2.jpg

wisteria3.jpg

Mentés

pointOne

2017.06.15. 13:45 | juc | Szólj hozzá!

Új designüzlet nyílt a belvárosban! Sajnos az ilyen hír olyan ritka, mint a fehér holló, de nem csak ezért örülök ennyire – az új bemutatóterem ugyanis nagy kedvenceimet: a Diesel Living termékeit is forgalmazza.

A pointOne a Decor Floor Kft. legújabb vállalkozása – ők nyitották anno a Pointzero-t, ami eredetileg a Lánchíd utcában, jó pár éve viszont már a Szépvölgyi úton üzemel. Számos gyönyörű designmárkát forgalmaznak, a Vitrától a Magisig, emellett elképesztő választékuk és szaktudásuk van a burkolatok terén.

A burkolatok egyébként is egy rendkívül dinamikusan fejlődő terület: ma már tapétában, hideg- és melegburkolatban is olyan technológiák léteznek, olyan felületkezelések, olyan méretek, amelyekről korábban nem is álmodhattunk. A pointOne-ban ezek közül is felvillantanak néhányat – a gigantikus, három méter magas (!) márvány hatású greslapokból, például. Gyönyörűek.

A legjobb hír (legalábbis nekem) az, hogy a pointOne immár szinte a teljes Diesel Living kollekciót forgalmazza (na jó, a konyhabútorokat nem). A Diesel Living az ismert farmermárka lakberendezési változata, különlegessége, hogy az egyes termékcsoportokat nem maga gyártja, hanem piacvezető gyártókkal együttműködésben – a konyhabútorokat így a legnagyobb olasz márka, a Scavolini, a lámpákat a zseniális Foscarini, a kárpitos bútorokat a Moroso, a kiegészítőket pedig a Seletti.

Ez most mind-mind megcsodálható, megvásárolható és megrendelhető a Szabadság tér 14-ben, a minap megnyílt pointOne bemutatóteremben, amely egyébként a Sütő Kata és László belsőépítész duó munkája. Kukkantsatok be!

(A kis rakéták valójában só- és borsőrlők!)

pointone_6.jpg

pointone_7.jpg

 

pointone_3.jpg

pointone_5.jpg

pointone_2.jpg

pointone_4.jpg

pointone_1.jpg

pz1.jpg

pz3.jpg

pz4.jpg

pz5.jpg

pz2.jpg

Mentés

Mentés

Mentés

Design Hét Budapest 2017

2017.05.29. 14:01 | juc | Szólj hozzá!

Random dolgok a netről

2017.03.22. 15:19 | juc | Szólj hozzá!

1. Az Amazon elkezdett valódi, nem-virtuális boltokat nyitni. Először furának hangzik, de valójában elég okos húzás, mert egyrészt így olyan rétegeket is megtalálhat, akik egyébként még mindig vonakodnak az online rendeléstől, másrészt az online szerzett adatokat és infókat is felhasználják a boltok berendezéséhez és a készlet összeállításához: csak olyan könyveket kínálnak, amelyek online bestsellerek, vagy akár abban az adott városban jobban fogynak online, és hát ezzel természetesen tovább lehet növelni, optimalizálni az eladásokat, vagyis hogy egy-egy betérő vásárló mekkora kosárértéket produkál. Érdekesség például, hogy az összes könyv címlapjával előre szerepel (tehát nem a gerincüket látja a vásárló), ami – ahogy az a többféle termékkihelyezés (gerinccel, címlappal, ezek keveréke stb.) tesztelése során kiderült – nagyban megnöveli a vásárlások értékét. Persze mindez még mindig nem indokolja, hogy mi szüksége van az Amazonnak offline boltokra... de ebben a cikkben van egy érdekes fejtegetés arról, miért is nyomja őket a cég. Ajjaj, remélhetőleg idáig sosem jut el egy offline Amazon sem, mert akkor csődbe megyek:)

2. Ahogy a divat (is) egyre inkább az önkifejezésről szól, és ahogy a fiatalok egy része elfordul a nagy áruházláncoktól (aggodalomra semmi ok, még mindig a Zara tulajdonosa a leggazdagabb ember a világon, és az is marad), egyre több független divatmárka jön létre, és egyre több olyan kreatív, aki maga is nehezen definiálja a szerepét. A Business of Fashion szuper cikke arról szól, hogy a frissen diplomázott, digitális bennszülött, brit divattervezők merre keresik és találják meg a saját útjukat – legtöbben nemcsak a tervezésben, hanem stylingban, képzőművészetben, egyedi projektekben. Ez persze nem új, mert a pályakezdők eddig is mindent elvállaltak annak érdekében, hogy fizetni tudják az albérletet, a különbség az, hogy ez ma már tudatos stratégiaként is megjelenik. Szintén érdemes megfigyelni a cikkben említett tervezők munkásságának tanulmányozása során  – mert ugye mondanom sem kell, hogy érdemes rájuk keresni a neten –, hogy a polgárpukkasztás és a szenvedek-hogy-újat-találjak-ki attitűd még mindig képes olyan új és kreatív megoldásokat eredményezni, amelyeket tényleg nem láttunk korábban (nem kis részben az új anyagoknak és gyártási eljárásoknak köszönhetően), ez engem mindig nagyon megnyugtat és örömmel tölt el. A harmadik megjegyzésem pedig, hogy mekkora divat a divatban (is) a kollázs: a különböző korok, stílusok, anyagok, minták minél merészebb keverése. Köszönöm, hogy elmondhattam, most már olvassátok el:)  ui: személyes kedvencem Luke Brooks egy korábbi kollekciója, melyben régi angol sírköveket kopírozott át papírruhákra zsírkrétával. Morbid, de mennyire gyönyörű, még úgy is, hogy ha az ember nem tudja, hogy sírkövek, akkor is elképesztően szépnek látja (legalábbis én, de én szinte mindent szépnek látok, ami fekete-fehér, és ilyen egyértelműen utal a kézi rajzra).

3. Mik vannak! Színváltós-árnyalatos filcek... lenyűgöző, kipróbálnám!

 

#budapest

2017.03.22. 07:53 | juc | Szólj hozzá!

17438874_187725441729227_957147343247900672_n.jpg_640x640

osvartjuci készítette ezt a képet.

Címkék: budapest instagram

#budapest ❤

2017.03.21. 15:08 | juc | Szólj hozzá!

17333506_246941499104367_8919492930180218880_n.jpg_640x640

osvartjuci készítette ezt a képet.

Címkék: budapest instagram

#budapest

2017.03.20. 18:53 | juc | Szólj hozzá!

17334261_900417210098339_8416577814874030080_n.jpg_640x640

osvartjuci készítette ezt a képet.

Címkék: budapest instagram

Souvenir! And it flips backwards! @voguearabia @gigihadid #voguearabia

2017.03.17. 19:39 | juc | Szólj hozzá!

17332662_477151789341893_5753523101501489152_n.jpg_640x640

osvartjuci készítette ezt a képet.

Címkék: instagram voguearabia