A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Design Hét Budapest

2016.09.08. 18:09 | juc | Szólj hozzá!

Idén is Design Hét Budapest – két hét múlva kezdődik!

Ezúttal 133 programunk van, ezek egy része több időpontban, több helyszínen is megrendezésre kerül. A weboldalunkon már minden program fent van, érdemes nézelődni, mert sok helyen regisztrálni kell, és azok a helyek hamar meg szoktak telni... A teljes Design Hét Budapest programfüzet szintén letölthető a weboldalról, hétfőtől pedig kb. 100 helyen ingyen beszerezhető. A részletes lista, műfaj szerinti ajánlók, cikkek, stb. a Facebook-oldalunkon vannak-lesznek, gyűlnek. Tényleg nagyon sok esemény lesz, érdemes szerintem egy-két órát az oldalunk böngészésére szánni, de nem kell ettől megijedni, mert az oldal idei fejlesztésének eredményeképpen nagyon jól lehet mindebben keresni – pl. lehet keresni csak divat témájú eseményeket, csak konferenciákat, stb. stb.

Szerintem idén minden korábbinál kompaktabb, ütősebb a program, remélem, minél több helyen találkozom minél több kedves, hálás, régi olvasóval:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr2211686617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása