A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Rózsavölgyi

2016.06.21. 19:10 | juc | Szólj hozzá!

Nagy rajongója vagyok a csokoládénak ugyebár, különösen a Rózsavölgyinek - igazi, manufaktúrában készülő, nagyon magas minőségű csoki ez, amelynek ráadásul a designja is kiemelkedő. Régi tervem vált valóra azzal, hogy meglátogathattuk őket a műhelyükben, mégpedig azért, mert az idei Design Héten hozzájuk is szervezünk egy-két gyárlátogatást. Hogy le ne maradjatok, kövessetek bennünket Facebookon, és iratkozzatok fel a hírlevelünkre!

Több titkot el sem árulok:)

_rozs1.jpg

_rozs10.jpg

_rozs15.jpg

_rozs6.jpg

_rozs8.jpg

_rozs11.jpg

_rozs12.jpg

_rozs16.jpg

_rozs2.jpg

_rozs4.jpg

_rozs9.jpg

Mentés

Mentés

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr108829940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása