A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Aria Hotel Budapest

2016.05.10. 17:45 | juc | Szólj hozzá!

Én nagyon szeretek szállodában aludni, imádom azt a kényeztetést, a finom reggeliket, a jó ágyakat... még nagyobb élmény, ha a szálloda Pesten van, mert akkor tényleg úgy érzem magam, mintha turista lennék a saját városomban. A munkám révén néha kapok egy-egy meghívást arra, hogy egy-egy éjszakát eltöltsek egy pesti szállodában, és hát mindenkinek ajánlom, hogy ha egyszer úgy alakul, próbálja ki a műfajt:)

Legutóbb az Aria Hotel Budapest -ben jártunk, ami a Bazilika mellett található, tavaly nyílt meg, egy igazi gangos ház átalakításával jött létre – és nekem nagyon bejön, hogy magát az építészeti alapot nem bolygatták meg, a hangszigetelt szobák a belső udvarra néznek. A berendezés nem igazán az én stílusom, én ennél letisztultabb tereket szeretek, de minőség és kényelem tekintetében tízpontos az Aria (a reggeli!...). A tetőteraszra pedig bárki felmehet egy italra, na az aztán fantasztikus, például ha valakit el kell kápráztatni, vagy csak mert megérdemli az ember:)

aria2.jpg

aria4.jpg

aria3.jpg

aria1.jpg

aria6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr608665464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása