A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Sas u. 16.

2016.05.02. 17:38 | juc | Szólj hozzá!

Ezt a házat sokan ismerik innen-onnan – most egy USE üzlet van az utcafrontján, ők maguk is ott dolgoznak az emeleten, de én nem náluk jártam, hanem egy másik irodában: a Bold Ideas-nál, az elsőn. Nagyon szép ház, igazi könnyed neobarokk, a tervező Ray Rezső Lajos. Kedvencem a kobrás korlát (talán azért került ide, mert az eredeti építtető orvos volt, és ugye a kígyó a gyógyítás szimbóluma, de persze lehet, hogy ennek semmi köze hozzá). Sok-sok kép és infó még itt!

boldideas.jpg

boldideas2.jpg

boldideas3.jpg

boldideas4.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr138665430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása