A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ajándék: Szimpla Design Shop

2014.12.17. 18:27 | juc | Szólj hozzá!

Ben-t, a Szimpla Design Shop házigazdáját, alapítóját, lelkét még blogger korszakából ismerem - ennek ellenére nem ismertem fel azonnal, amikor egy kisebb sokk alatt állva beszélgetni kezdtünk a Szimpla Design Shopban. Ez a bolt ugyanis olyan jó arányban ötvözi az ócskásoknál átélhető vadászat izgalmát a mai designshopok frissességével, amitől tátva maradt a szám - és ez mind Ben műve, gyűjtése, munkája, döbbenet! Aki szereti a furcsaságokat, úgy értem, a régi bőröndöket, gyerekméretű tangóharmonikákat, zsebre vágható, gombnyomásra kinyíló, huszas évekbeli ruhakeféket, szappantartókat, különböző korszakok darabkáiból összeszerelt csillárokat, hatvanas évekbeli lakberendezési könyveket, valamire-jó-lesz asztalkákat, zománzott padlóvázákat, tündéri miniatűr ültetőkártya almácskákat, annak nagyon ajánlom a helyet – én magam négy darab, személyre szóló ajándékot találtam itt, a sok-sok nekem való oxigénről nem is beszélve... Kukkantsatok be ide, a VII. Síp utcai Szimpla Design Shop dec 24-ig minden nap 12-19 között nyitva tart!

szi0.jpgszi10.jpgszi11.jpgszi12.jpgszi13.jpgszi14.jpgszi15.jpgszi16.jpgszi17.jpgszi18.jpgszi19.jpgszi2.jpgszi3.jpgszi4.jpgszi6.jpgszi7.jpgszi8.jpgszi9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr56991897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása