A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Design Világnapja

2014.07.08. 20:10 | juc | Szólj hozzá!

Nekem a napjaim átlagban 3-4 különböző helyszínen telnek, nem ritka a 7-8 sem - de a Design Világnapján túlteljesítettem a tervet: 12 helyre jutottam el (ezek között pedig még kétszer vissza is mentem a Design Terminálba). Nyolckor már alig álltam a lábamon, szó szerint, de megérte: a vártnál sokkal nagyobb volt az érdeklődés, és nagyon jó kis programjaink voltak. További képek - köztük számos, amin JUCI FEHÉRBEN!!! van - itt!

vi1.jpgvi8.jpgvi20.jpgvi10.jpgvi7.jpgvi19.jpgvi21.jpgvi17.jpgvi6.jpgvi2.jpgvi3.jpgvi17.jpgvi9.jpgvi5.jpgvi16.jpgvi12.jpgvi14.jpgvi4.jpgvi13.jpgviv.jpg

Címkék: design designhét

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr656485849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása