A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Lépcsőház

2014.02.27. 12:52 | juc | Szólj hozzá!

XIII. Szent István krt. 16., a kapu mindig tárva-nyitva, mert az udvarban üzletek vannak. A bejárati csarnok nekem már-már giccsesen túldíszített, de szépen fel van újítva, és a részletgazdagsága miatt mindenképpen figyelemreméltó. A bejárat fölött, belülről, pl. egy AM vagy AW monogram is olvasható a mennyezeten, ami úgy sejtem a tervezőre utal: Wellisch Alfréd (micsoda szép nevek voltak régen!), és gyönyörű a padló csempéje is, a gangos udvar persze kicsit nyomasztó, de ez már csak így van ez Pesten: csak a homlokzat legyen szép, a többit úgyse látják. A ház 1898-ban épült, nagyon sokáig mozi és kávéház üzemelt benne (ma Kino és Vasedény), még több infó itt, szerencsére műemlék.

szent1.jpgszent8.jpgszent9.jpgszent2.jpgszent3.jpgszent7.jpgszent10.jpgszent4.jpgszent6.jpgszent5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr305831915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása