A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Design Hét Budapest: Hungarian Identity Collection

2013.10.22. 16:18 | juc | Szólj hozzá!

F. Kovács Attila minden munkájára jellemző az erős gondolatiság, a provokatív kérdésfeltevés és a műfaji határok tudatos és többszörös átlépése. Én szeretem azt a teatralitást és azt a komplexitást, amivel a múzeumépülettől a hokedliig bármilyen léptékben képes alkotni - ezért nagyon szerettem a feleségével: Zsuzsával közös legfrissebb projektjüket, az A+Z Design Hungarian Identity Collection -t is. A beszélgetésre sajnos nem tudtam elmenni, de már maga a logó, a tárgyak dramatizált bemutatása, Attila outfitje a tetoválásaival (itt - a No pain, no brain c. cikknél) és a vékony nyakkendővel,  és persze maguk a tárgyak is tetszettek: régi magyar, népművészeti darabok, melyeket Zsuzsa és Attila "bélyegeztek meg" különböző módokon. Kár, hogy már nem látható, remélem, sikerült megnéznetek őket.

fka4.jpgfka3.jpgfka7.jpgfka8.jpgfka5.jpgfka6.jpg

Címkék: art kiállítás designhét

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr605590737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása