A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Callas

2013.07.23. 18:33 | juc | 3 komment

Ezt a gyönyörű éttermet a híres és sajnos épp a minap elhunyt David Collins tervezte - elegáns, letisztult, valamitől mégis kevésbé otthonos nekem. Az arany és a szürke kombinációit viszont nagyon szeretem, és tetszenek a lámpák is. Ti szeretitek?

callas7.jpgcallas2.jpgcallas3.jpgcallas5.jpgcallas6.jpgcallas4.jpgcallas1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr295413711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colandra 2013.07.24. 14:42:12

Szia, nem rossz hely habar az en benyomasom is az volt hogy mintha kevesbe lenne otthonos amikor ott jartam. Ettol fuggetlenul kellemes idot toltottem ott es a lampak nekem is tetszenek.
Nem lesz tobb "besurranasos" kep? Mindig izgalmas volt nezegetni es olvasni az irasokat rola...
...... khm... es a DT kepen (3.alulrol) nem "o" az veletlenul? Igaz a legutobbi hajszin mas volt mint ezen .... :)

juc 2013.07.30. 11:55:39

@Colandra: nem tudom, ki ült azon a padon - amikor később lementem, már nem volt ott... besurranást szeretnék, de, persze, csak mostanában egyrészt a bejáratott utakon járok és ott most nem lett semmi érdekes, másrészt mostanában nagyon sűrű az élet és nem nagyon volt időm megállni bámészkodni. De ha belefutok valamibe, okvetlenül megosztom... addig is nyaralásos képek lesznek:))

Colandra 2013.08.02. 22:26:51

Szia, koszi a valaszt. Sejtettem h az elfoglaltsagod miatt nincs annyi surranas. Itt a masik oldalon is suru az elet mostansag de a Design het valamelyik napjan mi is ott leszunk ha minden igaz. Szuper kepek jonnek Elbarol, nekem is tetszett ott egy regebbi nyaralas alkalmaval. Tovabbi kellemes pihenest kivanok. Ja, es varjuk a tobbi kepes beszamolot. :)
süti beállítások módosítása