A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Furcsa dolgok Budapesten rovat - special edition

2013.07.03. 21:57 | juc | Szólj hozzá!

Hol van már a csodás cseresz!... A Ráday utcai zöldségesnél biztosan nem, ugyanis az elhúzódó gazdasági válság és az (állítólag) emiatt elmaradó vevők miatt a tulajdonos kénytelen volt profilt váltani. Tette ezt először úgy, hogy egyik nap epret, másik nap régi könyveket árult a rekeszein – nem kicsit összezavarva ezzel a környék lakosságát, köztük természetesen engem is. Mint megtudtam, a rugalmasságot a piaci helyzet indokolja, bár – ahogy a némiképp pesszimista tulajdonos beszámolójából kivettem – az ócskáshoz is inkább hozzák a cuccot, mint vinnék...

Na persze rám nem lehet panasz, részemről mindent elkövetek a 'mini bolhapiac' fennmaradásáért és a nemzetgazdaság fellendítéséért, ha ócskaságokról van szó: rögtön zsákmányoltam egy oxigéngyűrűt, és még valamit, de azt majd külön megmutatom.

Ráday u. 55., igazi pesti zöldséges, zsákbamacska-kínálattal a krumplitól a katonasapkáig!

zo_bejarat.jpgzo_konyvek.jpgzö_gyuru.jpgzo_keretek.jpgzo_bizsu.jpgzo_sapka.jpgzo_foto.jpgzo_gombok.jpgzo_naptarak.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr75379717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása