A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Budapesti séták

2012.12.02. 09:54 | juc | Szólj hozzá!

Ha rendszeresen nézitek a blogomat, pontosan tudjátok, hogy Budapesten minden kapu mögött van egy titok... szerencsére ezt már mások is kezdik felismerni, és egyre több üzleti vállalkozás kezdi kihasználni a fővárosunk izgalmas történelmében rejlő lehetőségeket, szervezett séták formájában. Még sosem voltam ilyenen (kicsit borsosnak találom az árakat), de egyszer biztos el fogok menni - akit szintén érdekel a téma, most elolvashat egy remek cikket az aktuális kínálatról az Indexen. (Figyelem: ajándéknak sem utolsó egy ilyen jegy - pl. történelemőrülteknek egy bunker-vizit, hobbikertészeknek egy titkoskert-túra, nekem jöhet valami Bauhausos, köszi:) )

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr44942485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása