A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Ráday u. 26., part 3.

2012.09.24. 10:39 | juc | 3 komment

Ha egyszer majd eltűnök, valamelyik pesti ház alagsorában találtok meg, egy dühös lakó által összeverten... például a Ráday u. 26-ban, amelyről továbbra sem tudunk semmit, de amelynek legalább időnként nyitva hagyják valamelyik kapuját. Továbbra is gyönyörűnek tartom a lépcsőházát, és az is érdekes, hogy hogyan keverednek benne a klasszicista és a szecessziós stílus elemei (előbbire példa lehet a klasszikus gangos szerkezet, és a kő elemek díszítései, utóbbira a csempék, az üvegablak, a kovácsoltvas részletek és az ajtók). Az előtér méretei pedig egyenesen lenyűgözőek, na.

raday1.jpgraday3.jpgraday6.jpgraday2.jpgraday55.jpgraday4.jpgraday7.jpg

Címkék: budapest építészet szecesszió

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr154787581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Colandra 2012.09.24. 11:48:14

Lenyugozo! Foleg az 5.kep nagyon tetszik! Szoval ha veletlenul betevednek oda a kamerammal,tenyleg veszelyes lenne???

juc 2012.09.24. 11:51:19

@Colandra: dehogyis, csak vicceltem:) nagyon sok iroda van ott, sokan jönnek-mennek arra. csak azért mondtam, mert én mindig bemegyek mindenhova, és egyszer majd tuti bajba kerülök emiatt...

Colandra 2012.09.24. 12:04:39

....akkor jo :) ,mert engem mar egyszer megdobaltak, igaz ez egy masik foldreszen volt.
süti beállítások módosítása