A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Konrády

2012.01.12. 18:25 | juc | Szólj hozzá!

Hetek óta készültem rá, hogy meglátogatom a város legújabb gasztro-szenzációját, a Mom Park alsó szintjén nyílt Konrádyt. Hogy miért? Mert állítólag itt kaphatók a város legkülönlegesebb húsai, olyan alapanyagok, olyan minőségben, amilyet kis hazánkban még nemigen láthattunk. Én nem vagyok egy nagy húsimádó, de azért egy szép darab steaktől összefut a számban a nyál, és nem vetem meg a finom sonkákat sem. Szonjától illetve a Konrády oldaláról azt is tudtam, hogy a belsőépítészetre is nagy hangsúlyt fektettek, úgyhogy a temető után és a Villa Bagatelle (lásd lejjebb) előtt berohantam a MOM-ba és megtekintettem a helyet. Hát, óriási Wow! Az üzlet nagyon pici, de erős. A styling nem túl sok, de hívogató, kellemes. Nagyon nagy a választék, a tésztáktól a parmezánon keresztül a kekszekig, és persze kolbászokig, sonkákig, felvágottakig. A húsok pedig.... szemmel láthatóan első osztályú áruk, fényévekre mindentől, amit eddig ismertünk. És igen, árban is nagyon messze – amint azt láthatjátok is: 99.990 Ft/kg-ért is kínálnak húst, erre Zsófika azt mondaná: még jó, hogy lehet kapni! – de ilyen is van, és ilyen is kell. Hajrá!

 

Címkék: budapest design üzlet étel ital lámpa gasztronómia

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr1003537615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása