A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Zsírvacsora

2011.08.04. 18:25 | juc | 2 komment

A születésnapomra azt (is) kaptam, hogy elmentünk a Bock Bisztróba vacsorázni. Bíró Lajos műintézménye legenda a városban, mert hagyományos magyar konyhát visz, de azért kísérletez is, az adagok óriásiak, és nincs semmi flanc. Mindenki csak szuperlatívuszokban beszél róla, és mivel maga az étterem nem nagy, asztalt foglalni is több nappal korábban ajánlott. No, én itt még sose voltam, ezért itt ünnepeltünk, és gondoltam, ha már lúd, legyen kövér... Így aztán a következő dolgokat ettem: mangalicasonka-carpaccio, mangalicazsíros kenyér, töpörtyű, majd marhapofa maceszgombóccal (nagy volt a szám, de a felét se bírtam megenni, pedig nagyon finom), végül pedig dohány-, szalonna- és paprikafagyi. Előbbi kávéízű volt, de kaparta a torkom, mint a cigaretta, a szalonnásban sem véltem felfedezni a vanílián kívül más ízt, de a paprikafagyi (málna alapon) tízpontos. Egyébként minden nagyon ízlett, de pont a harmadánál kellett volna megállnom, mert ma bizony zsírmérgezésben szenvedek:)

 

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr913126077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

backdrive 2011.08.05. 00:03:58

Egy napon születtél a fiammal! Boldog születésnapot! :)

juc 2011.08.05. 09:56:33

@backdrive: :) éljenek az oroszlánok! boldog szülinapot a fiadnak is!
süti beállítások módosítása