A Juci világa egy rovat volt amit egy designmagazinban vezettem. De mivel Juci világa több, mint némi designbútor kéthavonta, létrehoztam ezt a blogot, hogy láthassátok, merre jártam és mi tetszett nekem. Ma már nem írok újságot, így kevesebb a designbútor, a puccos parti és a menő étterem a blogomon, de még most is igaz: You Can Find Inspiration in Anything. And if You Can't, Look Again (Paul Smith). Osvárt Judit

Követhetsz itt is:

Follow Me on Pinterest

És itt is:

Instagram

Cersaie

2010.09.30. 11:50 | juc | Szólj hozzá!

Cersaie egy fontos vásár, Bolognában tartják, csempékről és szaniterekről szól. Nem túl érdekes (legalábbis nekem). Íme, ami nekem tetszett - őszintén szólva nem sok. A legjobbak a Villeroy & Boch (arany csempék), a Sicis mozaikok (később jön külön posztban) és a Mutina, Patricia Urquiola (róla már írtam) és a zseniális Tokujin Yoshioka új sorozataival (Urquioláé a csipkés szerű, Yoshiokáé a méhsejtes, a végefelé). Utóbbival interjút is volt szerencsém készíteni - már ha interjúnak nevezzük azt, ha én olaszul kérdezek, a tolmács lefordítja, ő pedig egyszavas japán válaszokat ad... Bolognából szinte semmit nem láttam, akkor is esett az eső, és hát az utazás is elég fárasztó volt (repülővel Forlí-ba, onnan 80 km taxi, a vásáron egy nap rohanás, aztán vonattal Milánóig két óra, repülővel haza, mindez katalógusokkal telipakolt bőrönddel), kész vagyok.

 

Címkék: design munka utazás art csempe

A bejegyzés trackback címe:

https://jucjucjuc.blog.hu/api/trackback/id/tr22334302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása